Driekoningen in de sneeuw

Naast de ongelooflijke sneeuwpret, vierden we ook het feest van de Drie Koningen vandaag. We leerden wat bij over Melchior,  Caspar en Balthazar maar de kinderen keken vooral uit naar de taart die volgende. Vol spanning.aten ze hun stukje taart en hoopten dat er een beeldje in zat. Flavie, Dante en Maud mochten zich voor 1 dag koning noemen.