Op 5 december kregen we hoog bezoek op onze school. ’s Ochtends maakten we een erehaag om Sinterklaas en Zwarte Piet te ontvangen op de speelplaats. In de klas deden we een hoekenwerk in thema. Net voor de middag kwamen Sinterklaas en Zwarte Piet op bezoek in onze klas, wat waren de kinderen onder de indruk. We toonden het dansje dat we geleerd hadden en sportpiet danste zelfs met ons mee. Dit vonden ze natuurlijk fantastisch! In de namiddag mochten de kinderen spelen in de klas. Wat was het een spannende, maar leuke dag!

















































































