Een weekje vroeger dan voorzien door het Vormsel, Lentefeesten e.d. van de zesdejaars, toch was ons schoolfeest terug geslaagd.
Op zaterdag waren er maar liefst 17 spelletjes waaruit de kinderen konden kiezen. Ondanks een buitje tus-sendoor hebben ze zich goed geamuseerd. Je kon het zien aan de (mooie ge-schminkte) lachende gezichtjes. Ook het prijzenkraam is bijna uitverkocht, dus weerom een groot succes !
Er werden die dag ook maar liefst meer dan 300 wafels, 150 hotdogs en talrijke ijsjes verkocht. De Wachtebeekse ‘Mutten’ en de zomerse cocktails werden gesmaakt.

Op zondag 21 april werden iets meer dan 250 hongerige magen gevuld. Daarna trad voor de eerste keer het schoolkoor op. Eerst waren de kinderen nog een beetje zenuwachtig maar na enkele nummers vulden de stemmetjes vol vertrou-wen de tent. We genoten met zijn allen, hier en daar werd zelfs een traantje weggepinkt !
Dank aan juf Céline , Alain en Elke voor het begeleiden van dit jong talent.