Dagschema

op woensdag tot
12.05 lessen

Middagverblijf

’s Middags kunnen de kinderen op school blijven eten. Ze kunnen hun boterhammen meebrengen of een warme maaltijd nuttigen. Bij de boterhammen is er als drank keuze uit soep, witte melk, plat of bruiswater.

Een warme maaltijd bestaat uit soep en een hoofdgerecht. Als drank wordt water geserveerd.

Drankjes

In de kleuterschool drinken de kleuters van hun eigen drinkflesje met water.

In de lagere school kunnen de kinderen in de voormiddag een drankje aankopen. Er is keuze tussen chocomelk, witte melk, appelsap, plat en bruiswater. Ze kunnen ook steeds van hun meegebrachte drinkfles drinken. Deze mag enkel gevuld worden met water.

De keuze om zelf water mee te brengen of om een drankje aan te kopen, maakt u bij de start van het nieuwe schooljaar.

Opvang en studie

Er is op school voor- en naschoolse opvang. ’s Morgens tussen 7 u en 8 u, na de schooltijd tot 18 uur. Op woensdag is er opvang tot 13 uur, daarna kunnen de kinderen aansluiten bij de gemeentelijke buitenschoolse opvang ’t Meykevertje. De school zorgt hierbij voor vervoer.

Indien u gebruik wil maken van de buitenschoolse opvang, dient u eerst met hen contact op te nemen zodat u uw kind(eren) kan registreren. Meer info vindt u hier.

Van al deze opvangmogelijkheden krijgt u jaarlijks een fiscaal attest.
Na schooltijd is er voor de lagere school mogelijkheid tot begeleide studie. Dit voor minimum een half uur en maximum een uur.